איך נבחר יועץ משכנתאות

הגעתם לנקודה הזו במרוץ בה אתם מוכנים למשכנתא, קשה מאוד לקנות דירה בלי משכנתא, ובשביל משכנתא טובה, חייבים יועץ משכנתאות. אבל איך נבחר יועץ משכנתאות?

תוכן עניינים

הגעתם לנקודה הזו במרוץ בה אתם מוכנים למשכנתא, מוכנים לעשות את הצעד שיביא אתכם להשקעה הכלכלית הכדאית ביותר בישראל. המרוץ לדירה הוא הגשמת החלום הישראלי, ובשוק הנדל"ן הרותח תמידית קשה מאוד להפסיד. מה שכן, גם קשה מאוד לקנות דירה בלי משכנתא, ובשביל משכנתא טובה, חייבים יועץ משכנתאות. אבל איך נבחר יועץ משכנתאות?

קל לבחור יין שאוהבים. אחרי שמנסים כמה בקבוקים, לאורך השנים, כבר יש לנו בראש את הסוג שאנחנו מעדיפים. זה נכון לגבי הרבה דברים אחרים – הניסיון מוביל אותנו לידע, ובזה זה נגמר. אבל בכל הנוגע למשכנתאות, זה לא עובד ככה. מרבית הישראלי ייקחו משכנתא אחת בחיים, לכל החיים. אז אין הרבה מקום למשחקים.

איך נבחר יועץ משכנתאות? ככה:

1. תקשורת טובה – ייעוץ זה מקצוע שמתבסס על תקשורת וידע, והחלק של התקשורת חשוב במיוחד בשתי דרגות – הזמינות והאיכות. אתם רוצים יועץ משכנתאות שעונה לכם מהר, כמעט מיד אם אפשר, על כל שאלה, גם אם היא הכי "בסיסית" שיש. הזמינות היא מילת המפתח כאן, שכן אתם בלחץ זמן, ורוצים להבין דברים. ברמה נוספת של תקשורת, לא מדובר רק בזמינות, אלא גם באיכות התקשורת, היכולת של היועץ לתרגם עבורכם את עולם הפיננסים והז’רגון המקצועי לכדי מונחים פרקטיים שתוכלו ליישם.

2. פתרונות ייחודיים – תתפלאו, אבל לא רק אתם נופלים לקטגוריה שצריכים יועץ משכנתאות בשביל לקבל משכנתא טובה. המוני ישראלים מבקשים משכנתא כל שנה, ולכל אחד את הסיפור שלו ושלה. היכולת של יועץ המשכנתאות שבחרתם למצוא פתרונות יצירתיים ולבצע מהלכים נבונים עם הביורוקרטיה בכדי לפתור עבורכם בעיות מראש היא אחד מ"כוחות העל" שלו.

3. חיסכון משמעותי – כששואלים איך נבחר יועץ משכנתאות, שואלים בעצם שני דברים, איך נבחר מישהו שיכול גם להשיג לנו את המשכנתא שלנו מול כל האתגרים, וגם להשיג לנו את המשכנתא הטובה ביותר. יועץ המשכנתאות שלכם צריך לדעת, אחרי שלמד את התיק שלכם, האם הוא יכול להשיג עבורכם עסקת משכנתא טובה או לא. מה שבטוח – זה תמיד יהיה טוב יותר מפשוט לגשת לבנק.

למה באמת לא לגשת לבנק וזהו?

אם עברתם מלשאול איך נבחר יועץ משכנתאות למדוע בכלל ללכת לאחד, אז התשובה פשוטה מאוד – חיסכון כלכלי משמעותי. עבור ישראלים רבים לא מדובר אך ורק בחיסכון הגדול שהיועץ משיג עבורם, אלא בכלל העובדה שבלעדיו הם לא היו מקבלים אישור למשכנתא שלהם.

יועץ משכנתאות מומלץ במרכז יכול להשיג לכם חיסכון רב הנשען על ידע, ניסיון וקשרים, שילוב מנצח שפותח דלתות שאחרת לא היו נפתחות עבורכם, אם בכלל הייתם מודעים לעובדה כי יש שם דלת. הבנקים רוצים לעבוד עם היועץ, כי הוא מביא להם הרבה לקוחות, ולכן הם נותנים לו תנאים מועדפים, והולכים לקראתו בעמלות הבנקאיות, מה שמתורגם לחיסכון עבורכם.

* כל האמור באתר מאניטיים הוא מידע כללי בלבד ואין לראות בו ייעוץ. אנחנו לא יועצי השקעות, סוכני ביטוח או יועצי פנסיה, אנחנו כן אוהבים שלאנשים יש יותר כסף פנוי ושמחים לעזור בזה.

שיתוף

המלצה מסחרית לעזרה הדדית

לפתיחת חשבון מסחר באקסלנס טרייד שדורשים את ההון הכי נמוך לפתיחת תיק (20K). אני אשמח שתפתחו אותו דרך הקישור שלי. כשנרשמים דרכי מקבלים, חוץ מכל ההטבות למצטרפים חדשים, גם 100 ש"ח מתנה. להצטרפות

המלצות קריאה

אולי תאהבו גם

מאמר אקראי מהאתר. גלו משהו חדש!

לקריאה נוספת

להגדיל חסכון ב-5 צעדים פשוטים

1. מלאו את הפרטים
2. פתחו קופת גמל להשקעה או קרן השתלמות עם הטבה בדמי הניהול
3. בנו את התמהיל המתאים לכם ביותר בעזרת היועצים של טרפז פיננסים
4. הפקידו כסף עד סוף השנה
5. הגדילו את החסכון שלכם.

ימים
שעות
דקות
שניות

עד סוף השנה

* ההטבה גם לשכירים וגם לעצמאים
** ההטבה ללא עלות מעבר לדמי הניהול

ב-31.12 נגמרת שנת המס וההפקדה מתאפסת. חבל לפספס שנה.

עוסקים פטורים? חושבים על פתיחת עוסק?

ניהול עוסק לעצמאים מתחילים