הכסף של החיים עצמם

מה דעתנו על הפודקאסט "הכסף של החיים עצמם" של תומר ורון? | סקירת פודקאסטים וערוצים על כסף: איך הוא מתנהג, איך לעשות אותו, איך לא לאבד אותו.
הכסף של החיים עצמם

אורך פרק: חצי שעה עד שעה וקצת
מה יש בפודקאסט: ראיונות עם אנשי מקצוע סביב כסף. משוק ההון ועד כלכלת המשפחה, בשפה פשוטה
מיועד ל: מי שרוצה להרחיב את האופקים הכלכליים ולאו דווקא מחפש את הפרקטיקה
שפה: עברית מדוברת
לאתר של תומר ורון

מה יש בפודקאסט

תומר ורון הוא מתכנן פיננסי ויועץ משכנתא. הוא גם יוצא כלכליסט, היה בגל"צ וכותב בדהמרקר. זה אומר שהוא שילוב של איש מקצוע שמבין בכסף אבל גם שמנוסה בלספר סיפור כלכלי בשפה פשוטה. בפודקאסט הוא מראיין אנשים על רעיונות כלכליים. זה לא פודקאסט למי שמחפשים פרקטיקות השקעה, אלא פודקאסט שפותח את הראש לרעיונות כלכליים פרקטיים כמו ניהול חכם יותר של התזרים הביתי (הפרק בו הוא מריאין את מנכ"ל רייזאפ, תמצאו אותו בגלילה קצרה למטה, בפרקים המומלצים); או על השקעות בחברות קטנות; או ראיון עם שאול אמסטרדמסקי על הנגשת כלכלה והחשיבות של שפה פשוטה.

יחסית לפודקאסטים כלכליים אחרים, הפודקאסט הזה מתאים גם למי שמחפשים אסקפיזם או משהו לשמוע תוך כדי שטיפת הכלים, ולאו דווקא מחפשים הדרכות. גם הראיון מקל על ההקשבה, כי פתאום נכנס עוד אדם, כלומר עוד אנרגיות ואינטונציות, בניגוד לדובר יחיד שיכול להפוך לרעש לבן די מהר.

שמות הפרקים לא תמיד מרמזים על התוכן שלהם. לפעמים הם יותר קליקבייטים מאינפורמטיביים באמת. בניגוד לקליקבייטים מבאסים שאחרי שלחצתם עליהם אתם מרגישים מטומטמים ושעבדו עליכם – פה הראיון מספיק טוב שהוא שווה את הקליקבייט. זה הכי קרוב לקליקבייט מכבד שיצא לי לראות. הפרק יעסוק גם במה שכתוב בנושא, אבל גם בעוד דברים וכולם מעניינים.

פרקים נבחרים

איך באמת חוסכים?

ראיון עם מנכ"ל רייזאפ – סטרטאפ פינטק שפונה לקהל ישראלי ועוזר להם לנהל את התזרים, לדעת על מה הם מוציאים ומעודד אותם לחסוך. על ניהול תזרים משפחתי, על איך להתחיל לשים יותר כסף בצד, על כוח של קהילה בקהלת החלטות כלכליות, וקצת על ניהול של חברה שמתעסקת בכסף.

שלומי ארדן

הפרק דרכו גיליתי את הפודקאסט כשחיפשתי מקומות ששלומי ארדן מתראיין בהם. ארדן מדבר על השקעות בשוק הישראלי, ובחברות קטנות – שני דברים שמתפספסים לא פעם למשקיעים. גם לשלומי ארדן יש בלוג, וגם הוא יודע לדבר עם אנשים.

* כל האמור באתר מאניטיים הוא מידע כללי בלבד ואין לראות בו ייעוץ. אנחנו לא יועצי השקעות, סוכני ביטוח או יועצי פנסיה, אנחנו כן אוהבים שלאנשים יש יותר כסף פנוי ושמחים לעזור בזה.

17 אפיקי השקעה

רעיונות ל-17 אפיקי השקעה שיגדילו לכם את ההכנסות.
חלקם יותר נגישים ופשוטים, חלקם יותר מוכרים, כמה יפתיעו אתכם.
את כולם כדאי להכיר כי כל אחת מהן היא דרך לעשות כסף.

שיתוף

המלצה מסחרית לעזרה הדדית

לפתיחת חשבון מסחר באקסלנס טרייד שדורשים את ההון הכי נמוך לפתיחת תיק (20K). אני אשמח שתפתחו אותו דרך הקישור שלי. כשנרשמים דרכי מקבלים, חוץ מכל ההטבות למצטרפים חדשים, גם 100 ש"ח מתנה. להצטרפות

המלצות קריאה

אולי תאהבו גם

מאמר אקראי מהאתר. גלו משהו חדש!

בלונים
כסף

איך להתחיל להשקיע בגיל מבוגר?

אם אתם בני 40-50 ורק עכשיו מתעוררים על החסכונות שלכם – עוד לא איחרתם את הרכבת. איך לכפר כלכלית על מה שלא ידעתם בגיל 20, מה היתרונות שלכם עכשיו על פני עצמכם של גיל 20 ואיך להתחיל?

המשך קריאה »

שיתוף

לקריאה נוספת

לפתוח עסק בגיל צעיר
כסף
ליאור שפירא

איך לפתוח עסק בגיל צעיר

המדריך לפתיחת עוסק פטור: למה לפתוח, איך לפתוח, ההבדל בין פטור למורשה, מתי הופכים לעוסק מורשה, מה צריך שיהיה לעוסק פטור ואיך להביא לקוחות ראשונים.

קריאה נוספת >>

להגדיל חסכון ב-5 צעדים פשוטים

1. מלאו את הפרטים
2. פתחו קופת גמל להשקעה או קרן השתלמות עם הטבה בדמי הניהול
3. בנו את התמהיל המתאים לכם ביותר בעזרת היועצים של טרפז פיננסים
4. הפקידו כסף עד סוף השנה
5. הגדילו את החסכון שלכם.

ימים
שעות
דקות
שניות

עד סוף השנה

* ההטבה גם לשכירים וגם לעצמאים
** ההטבה ללא עלות מעבר לדמי הניהול

ב-31.12 נגמרת שנת המס וההפקדה מתאפסת. חבל לפספס שנה.

עוסקים פטורים? חושבים על פתיחת עוסק?

ניהול עוסק לעצמאים מתחילים