איך אמא של קייט מידלטון הפכה את המשפחה למיליונרים

קרוליין, אמא של קייט מידלטון, הפכה למיליונרית בגיל 40, כשהיא אמא לשלושה ילדים קטנים. זה קרה בזכות החברה שהקימה, Party Pieces. מה גרם לחברה להצליח כל כך?

תוכן עניינים

חובבי משפחת המלוכה (ואני ביניהם) יודעים לדקלם שמייגן מרקל הגיעה ממעמד בינוני ומרקע צנוע, עשתה את הונה בעצמה והתחילה לצאת עם הנסיך הארי כשההון שלה עומד על 5 מליון דולר. את ההון שלה מייגן מרקל עשתה מהשתתפות בסדרה Suits, מכמה סרטים בהם שיחקה לפני ומאתר מצליח בנושא יוגה, שהיא נאלצה לסגור עם נישואיה לנסיך הארי.

אבל מה לגבי קייט, מי שיום אחד תהיה המלכה קתרין השישית? (אגב, שלוש מתוך חמש המלכות קתרין שקדמו לה – היו הנשים של הנרי השמיני). קייט והנסיך וויליאם התחילו לצאת כשהם למדו ביחד בסיינט אנדרו'ז קולג' בסקוטלנד, והסתובבו במעגלים חברתיים דומים בתיכון, כשהוא למד באיטון והיא למדה ב-Andrew's Prep.

קייט לא היתה מצליחה להגיע למעגלים החברתיים האלו בלי המוסדות היוקרתיים בהם למדה. למוסדות בהם למדה היא לא היתה מצליחה להגיע בלי אמא שלה, קרול, שהפכה את המשפחה למיליונרים.

המוטיבציה: צורך שזיהתה כעקרת בית במדינה זרה
האמצעי: איקומרס

קייט מידלטון אמא
קייט ומידלטון ואמא שלה קרוליין

מקורות

המקור העיקרי שלי למאמר הוא הספר Battle of Brothers, על הקרע בין וויליאם להארי. בפתיחת הספר יש פרק שלם שמוקדש לקייט ולביוגרפיה שלה, כולל התייחסות של כמה עמודים להורים ולחברה שאמא קרוליין הקימה.

עם כל החיבה העזה שלי למשפחת המלוכה הבריטית (כל אחת צריכה תחביבים), יש גבול כמה אפשר לבד.

אמא ואבא מידלטון

החתונה של וויליאם וקייט עלתה 34 מליון דולר. שמלת החתונה של קייט עלתה 40,000 דולר ושולמה מכיסם של ההורים שלה, קרול ומייקל מידלטון. עד לחתונה אז בריטניה ידעה שהמידלטונים אנשים אמידים, אבל לא ידעה עד כמה.

אמא קרול גולדסמית' לבית גריי הגיעה ממשפחה צנועה. סבא רבע שלה היה כורה פחם ובכל דור המשפחה הצליחה לטפס עוד קצת בסולם המעמדי. קרול עצמה עבדה כדיילת בבריטיש איירווייז, שם היא הכירה את מייקל. מייקל היה משגר טיסה. מקצוע אמיתי עם שם פחות מפוצץ משזה נשמע. במודעת דרושים של אל-על כתוב שמשגר טיסה "אחראי על הכנת תוכניות טיסה ותדרוך צוותי אוויר באמצעות איסוף וניתוח נתונים תעופתיים ישימים כגון: תנאים מטאורולוגיים חזויים, מגבלות ניתוב אווירי וכדומה."

מייקל נולד למשפחה אמידה עם קשרים לאריסטוקרטיה. כשקרוליין ומייקל נישאו ב-1980, משפחת גולדסמית חשבה שהבת שלכם זכתה בענק. הם עוד לא ידעו שהטוב ביותר עוד לפניהם.

שנתיים אחרי החתונה, המידלטונים הפכו הורים לקייט (1982) ושנה ותשעה חודשים אחר כך נוספה פיליפה, המונה פיפה (1983). ב-1984, כשהם הורים לילדה בת שלוש וילדה בת שנה, לאבא מייקל הוצע רילוקיישן מטעם העבודה לעמאן, ירדן.

את העסק קרוליין הקימה אחרי שחזרו לאנגליה וחודש אחרי הלידה של ילדה השלישי, ג'יימס, ב-1987 . היא ארזה מוצרים על השולחן במטבח וצילמה את הילדים שלה לפלאיירים שחילקה. מייקל הצטרף לעסק ב-1989, שנתיים אחר כך, כשהעסק צבר תאוצה. גם הילדים הצטרפו לעסק: הם דיגמנו לפלאיירים, תרמו רעיונות, ארזו ועבדו בפועל.

העסק מוכר כל מה שצריך למסיבות. ולדבריה של קרול – החל מכוסות וצלחות נייר, ממשיך בשמלות ילדים מפוארות, נרות, שקיות הפתעה, בלונים ואפילו קישוטים בסגנונות שונים. העקרון היה שבמקום לשלוח את מארגני המסיבה לקנות אביזרים שונים במקומות שונים , העסק יאגד את כל צרכי המסיבה במקום אחד – וישלח אותם למזמינים.

העסק גדל והצליח מספיק כדי להפוך את קרוליין למיליונרית כשהיא היתה בת 41.

אנקדוטה כלכלית על קייט מידלטון

קייט והנסיך ווליאם יצאו עשר שנים לפני שהם התחתנו. בזמן הזה קייט הלכה בעקבות אמא שלה והחלה בקריירה של אשת עסקים. בסיוע ההורים שלה קייט פתחה חברה משלה לעיצוב ומכירה של בגדי ילדים איכותיים במחיר נגיש. היא חיפשה דוגמאות בבריטניה וטסה למילאנו לחפש יצרנים. את הגב הכלכלי שבהקמת עסק היא קיבלה מההורים שלה.

17 אפיקי השקעה

רעיונות ל-17 אפיקי השקעה שיגדילו לכם את ההכנסות.
חלקם יותר נגישים ופשוטים, חלקם יותר מוכרים, כמה יפתיעו אתכם.
את כולם כדאי להכיר כי כל אחת מהן היא דרך לעשות כסף.

מה קרוליין מידלטון עשתה שעבד

היא זיהתה צורך

כעקרת בית במדינה זרה, היכולה להוכיח את כישוריה באמצעות מסיבות ילדים מאורגנות היטב, הבינה שמדובר בקרב מתיש מול ספקים ונגד הזמן. היא הבינה שהתסכול שהיא חווה, כנראה, נוכח בחייהן של עוד אמהות (באותה תקופה אלו היו בעיקר אמהות). היא זיהתה פוטנצאל עסקי. במקום לעבור בין חנויות, עקרת הבית הבריטית תוכל להזמין כל מה שנדרש ליום ההולדת של ילדיה מהחנות, והציוד יגיע אליה כחבילה בדואר.

איך מרוויחים מקניות בשביל אחרים?

קודם כל, באותה תקופה הם כנראה היו העסק היחידי במדינה שסיפק שירות שהיום נשמע הגיוני ובסיסי. כלומר, התחרות הייתה נמוכה מאוד. שנית, את התשובה הפרקטית לשאלה הזו השיבה קרוליין בריאיון ל"טלגרף" ב2018. לנהל עסק זה מאוד פשוט – את קונה דברים ומוכרת אותם בעבור רווח. כאשר התחילה למכור חבילות לימי הולדת, היא קנתה את הציוד שלה דרך ספקים ביריד האביב של בירמנגהם. את עלויות הפרסום חסכה בשימוש בקהל שהיה כבר נגיש אליה – הילדים במעון היום של ביתה, קייט. היא תלתה בלוח המודעות שלט שעיצבה בעצמה.

היא התחתנה טוב

אי אפשר להחזיק עסק לאורך זמן בלי תמיכה של בן הזוג. מייקל תמך באשתו ובשלב כלשהו גם החל לעבוד בעסק. על אף הטענה שהם לא נתנו לעסק לפגוע בחייהם המשפחתיים, הזוג גייסו את ילדיהם לעזרה במגוון דרכים, אחת מהן היא להיות הפרצוף של המוצרים ודוגמני הפלאיירים (בשנות התשעים, כמובן, זו הייתה דרך פרסומית מוצלחת). הייתה התגייסות מלאה לעניין, והיא כנראה זו שנתנה בקייט את ההשראה לעבוד בעסק, ובאחיה את ההשראה להקים אחד משלו. שקיות המשלוחים מילאו את הסלון של משפחת מידלטון, וכשלא היה עוד מקום בתוכו הן עברו למחסן בגינה שהקים מייקל. כאשר ספקים מתארים את האינטרקציה שלהם עם קייט בהתרשמות ויראה מסוימת, כמו אנשים המנסים להתווכח לראשונה עם קיר. בניהולה, כל פני שיצא או נכנס נספר ונרשם. היא תמיד ניסתה לדון על המחיר עד שמצאה מה שרצתה, גם אם תוך כדי דיון הצעקות שלה היו חזקות עד כדי כך ששמעו אותן מעבר לטלפון בצד השני.

היא לא לקחה סיכונים

"מינוף" הוא לקיחת הלוואה כדי להגדיל הון קיים. המינוף המוכר ביותר הוא משכנתא על נכס: אתם מבינים חלק מההון ולוקחים הלוואה כדי להשלים את היתר. פארטי פיסז לא היה עסק ממונף. הגדילה שלו היתה מתוך ההון הקיים שהחברה צברה.

זה לא שכל מינוף הוא בהכרח רע, אבל מינוף הוא סיכון וקרוליין לא רצתה לקחת סיכונים.

פארטי פיסז היום

היום כשנכנסים לאתר Party Pieces, רואים בו מבחר ע-נ-ק של מוצרים למסיבות. למרות הגודל, אין מה ללכת לאיבוד בפארטי פיסז. תפריט הניווט אינטואיטיבי וברור מאוד וקל לנווט לאן שרוצים.

הנדל"ן היקר בראש העמוד ("הירו סקשן" בשפה המקצועית) מנוצל היטב לבאנר מכירתי ומקסים. העיצוב סוף הדרך. כשמסתכלים על ה-head של האתר רואים שיש בו כלי מעקב ובקרה על גלישה שגורמים לי להניח שהם מחזיקים אנליסטים להגדלת המכירות.

גם יחסי הציבור, אמא של מלכת אנגליה לעתיד והסבתא השנייה הכי מפורסמת בבריטניה – לא רעים. אבל משהו כזה יהיה לכם יותר קשה לארגן לעצמכם.

כמה עשירה המשפחה של קייט מידלטון?

מסתבר שמאוד- היה להם כסף לשלוח את קייט למוסדות היוקרתיים ביותר בהם הכירה את הנסיך ויליאם, ומימנו חלק מהחתונה שעלתה עשרות מיליוני שקלים.

מה הפך את העסק של קרוליין מידלטון להצלחה?

היא זיהתה צורך קיים ואמיתי עליו העסק ענה, לא לקחה סיכונים גדולים מידי והמשפחה שלה ובפרט בן זוגה התגייסו כולם למען העסק.

* כל האמור באתר מאניטיים הוא מידע כללי בלבד ואין לראות בו ייעוץ. אנחנו לא יועצי השקעות, סוכני ביטוח או יועצי פנסיה, אנחנו כן אוהבים שלאנשים יש יותר כסף פנוי ושמחים לעזור בזה.

שיתוף

המלצה מסחרית לעזרה הדדית

לפתיחת חשבון מסחר באקסלנס טרייד שדורשים את ההון הכי נמוך לפתיחת תיק (20K). אני אשמח שתפתחו אותו דרך הקישור שלי. כשנרשמים דרכי מקבלים, חוץ מכל ההטבות למצטרפים חדשים, גם 100 ש"ח מתנה. להצטרפות

המלצות קריאה

אולי תאהבו גם

מאמר אקראי מהאתר. גלו משהו חדש!

לקריאה נוספת

להגדיל חסכון ב-5 צעדים פשוטים

1. מלאו את הפרטים
2. פתחו קופת גמל להשקעה או קרן השתלמות עם הטבה בדמי הניהול
3. בנו את התמהיל המתאים לכם ביותר בעזרת היועצים של טרפז פיננסים
4. הפקידו כסף עד סוף השנה
5. הגדילו את החסכון שלכם.

ימים
שעות
דקות
שניות

עד סוף השנה

* ההטבה גם לשכירים וגם לעצמאים
** ההטבה ללא עלות מעבר לדמי הניהול

ב-31.12 נגמרת שנת המס וההפקדה מתאפסת. חבל לפספס שנה.

עוסקים פטורים? חושבים על פתיחת עוסק?

ניהול עוסק לעצמאים מתחילים